"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, June 15, 2012

Peace Yo!


syioknya hari ni! saya sedang bercuti dan tengah bergather2 dengan riang-rianya bersama dengan sanak-saudara! lama sangat tak berjumpa2an serta bermesra2an dgn orang kampung!


#tgh terbayang shawl $49 harimau bintang kat mng! kena tunggu bonus la gamaknya! ekekekeke..:p

7 comments:

Belacak Albanjari said...

selamat bergedik gedak dengan sanak saudara. tumpang gumbira aku di sini

*∽ IZAN ∽* said...

waweee syiokkknyerrrrrrrrrrr!!!!

♥ Elin ♥ said...

semakin hari semakin slim lah...

nape blh jd mcm ni...nk jugak :P

shark said...

kahkahkah..terbayang tu tak tahan..
sila beli untk mengelakkan gila bayang pula ;p

MizzTina said...

suke lettew!!!

- dieyana - said...

wah, mood bergembira la ni ya..hihkihk...selamat bercuti!

Nad @ MamaZN said...

bestnye!
hepi wiken kak G!