"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, June 18, 2012

Pinjam ANAK!

Busy ka Mak Jemah?? saya mmg busy! haizz!

Bersama baby Muhammad Azfhar..anak sedara sepupu..

Bersama Muhammad Naufal..anak sedara saya!

#comel saya kan?? opss...anak2 saya itu!

# satg ada yg geli ketiak syiok bertanya..dah leh kasi adik utk Nureen tue! haizzz! kena percaya dgn Qada dan Qadar Allah wahai teman2 sekalian..Kita hnya merancang dan Allah Taala adalah sebaik2 Perancang...
Peace kacang pis! =,=

23 comments:

MizzTina said...

atoto..comelnya..

wantie said...

alololo... cutenya baby baby tu. yang atas tu masham jer...
yang bawah tu senyum. tapi tak mo tengok camera la pulak.

::NureeN:: said...

:).. bb mmg comel...
gie.. aku doakan moga ada rezqi utk hg & family k.. :)

shark said...

saya pun asik dihujani soklan yg sama..
haihhh la pening mak ;p

*∽ IZAN ∽* said...

comel comell.. aku juga mendoakan yang terbaek buat mu gie!

@e_da said...

insyaallah aminn 1 hari nanti nureen lak dpt adik.. heheh:)

ALoNa CintamaniszLite said...

naufal tu ada rupa nureen laa, ye..nk kata anak gie pun leh tu..hihi

♥MAMASYAZA♥ said...

mana tau nanti berjangkit lak, nureen dpt adik. insyaallah

~Siti Hajar~ said...

Bambamnyer anak2 pinjaman ko tu, yg 2nd tu ada iras2 ko, ko ni kira rajin dukung anak2 sedara,aku tak! munkin sbb aku dah penat dukung anak2 aku kot, ye la 3 org nok, puas dah belenguh...haha

ellynadyra said...

syukur dengan kurniaan zuriat yang ada.....panjangkan doa dan usaha, insya Alalh beradik la nanti budak comei tuh

ellynadyra said...

bersyukurlah dengan kurniaan zuriat yang ada, sertakan doa dan usaha, insya Allah beradik la budak comei tu ye

Gieyana said...

MiSs Tina

Suka bedak2 gak..cute kan..:)

Gieyana said...

Wantie

Anak2 sedara aku nie..nnt aku upload ag Gambar Naufal..:)

Gieyana said...

Nureen

Betui2..comey..cute!
Tenkie2..:)

Gieyana said...

Shark

Sabar2 k..insyaallah ada rezeki tue..amiinnn..:)

Gieyana said...

Izan

Betui2..cute kan!
HAHA..tenkiue2.

Gieyana said...

@e_da

HAHA..tenkiue2..sy ok jer..but rimas dgn org yg slalu jer btanya..haizz!

Gieyana said...

Kak Lona

Tue ar kan..kik kik..Mak saudara dia tumpang ss..:)

Gieyana said...

MamaSyaza

Tenkiue...insyaallah..:)

Gieyana said...

Siti Hajar

Haha..aku suka dukung..tp kalau buat hal tue, aku pass balik kt mama dia..tp ms aku dukung Naufal nie, mama dia demam..sian kt dia..:)

Gieyana said...

Ellynadyra

Thks..aminn! Saya bersyukur dgn apa yg ada..:)

LYAfrina said...

setuju u.. semua rezeki dr tuhan..kalo ada adalah kan..tuhan mgetahui mana y terbaik buat kt

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

Jodoh pertemuan maut dan rezeki kan datang daripadaNYA..INSYALLAH...KALAU dah rezeki tak ke mana