"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, June 19, 2012

Tak SERUPA...


'Ummi, knp Ummi duduk macam nie dlm gambar ni??' (Tanya Nureen)

'Ummi gediks la Nureen!' (Says Ummi)

kiri : adik lelaki saya...kanan : kakak saya.

mmg tak serupa tp sejiwa.... saya sayanggggg mereka!

#perjumpaan keluarga yg havoc weekend baru2 nie...mcm biasa, story coming soon!

11 comments:

el said...

mmg gedik pun ummi kamoo nureen x tahu ke hahahaha..mmg x serupa lah

wantie said...

hang ngan kak hang tu ada le sket sket. tapi syes wei.. adik lelaki hang tu memang langsung tak serupa.

kalau dia kurus mungkin ada iras iras kot. ngeee

♥ Wina ♥ said...

x tahan soalan Nureen tu heheheheee

Nad @ MamaZN said...

tang mata ada kesamaan ;)

LYAfrina said...

a ah,, mmg x sama ...
lya dgn adikberadik pon muka lain2.. xdela seiras sgt

Kyra said...

hehehe..nurin tegur camtu ek.

mamalieyna said...

nureen 3 beradik ja ka.. lain la tp adik beradik haruslah sejiwa ^_^..setuju3x,,

Mrs Ledibet said...

dgn kakak tu memang akak da serupa sket..ala kata kat Nureen ummi nak gedik kejap je hehehe

MizzTina said...

mmg lain sgt..tp dengan kakak akak tu, ada iras ckit..

Delimasari said...

senyuman sama

mama tisya said...

a'ah lain2 mukanye