"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, June 27, 2012

WW | Mata EMPAT..

Hihihi..:P

16 comments:

♥cikmOt♥ said...

samalah...kita pun empat mata dah skang ni...sobs...

Gieyana said...

Cik Mot

Huhu..species rabun kita nie kann..:)

wantie said...

hehe.. sama la wei. tapi aku ni 4 mata je. tak leh nak pakai contac lens ( hubungi lensa). sebab tangan suka dok tenyeh mata . sabar je la

mummy_ayu said...

dah 4 dah mata dia..tak pe la...comel jer..

el said...

rabun eh...smlah
hahahahahaha
senyuman mu mekikat hatiku ewahhhh

♥MAMASYAZA♥ said...

akak dah lama bermata 4, kalo tidak nak drive pun susah

Gieyana said...

Wantie

Hehe...✗ leh kalau suka tenyeh mata..bahaya tue..:)

Gieyana said...

Mummy Ayu

Ekekeke..dh lama dh but power ✗ tinggi..:)

Gieyana said...

El

HAHA..lama dh beb..tp power low jer..:)

Nad @ MamaZN said...

tetap cun, shanteks, comey, ayu, anggun dn sewaktu dgn nya wpun mata 4 =p
(bodek jgn tak bodek, haha!)

Gieyana said...

MamaSyaza

Sama mcm sy..cuma mlm ja pakai..:)

Gieyana said...

Nad

HAHA..stg kak G belanja subway..mai claim kt Penang..:P

lieyalatif said...

comey...mcm cikgu laa gie hihih

Sidratul Muntaha said...

samalah kita.

♥ Wina ♥ said...

comel!

FatinKADIR said...

akak duk penang jgk rpnya..
sy pn bljr kt sne..
best kan dpt snap gmbr byk2..
yg comel2..
ske tgok fmly akak..
hope hepi always