"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, July 4, 2012

Cardiology Critical Unit | Doakan kawan saya.

Assalamualaikum...

Sebak masa melawat kawan sepermainan zaman kanak2 kt CCU Hospital Besar Pulau Pinang smlm..(Nangis! Saya mmg sensitive apatah lg ms sentuh tangan kawan saya smlm!)
 Tahu berita nie dari adik dia yg msg kat wall fb..

Kawan saya ada 3 anak yg masih kecil. Mari sama2 kita doakan agar kawan saya kuat semangat dan sembuh..Ameen!


12 comments:

juliaakmal said...

sakit apa?...semoga cepat sembuh....

mama tisya said...

aku pn kalo jd mcm ko sure nangis....nk2kwn kita kenal lama kn..smoga die cpt baik

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

saya doakan kawan akak cepat sembuh seperti sedia kala

-kesian anak2 kecil-

ieda said...

semoga kwan G baik2 aje ..
akk doakan .. aminnn

Nad @ MamaZN said...

moga kawan kak G sembuh seperti sediakala...

wantie said...

Aku doakan agar dia tabah & cepat sembuh.

FatinKADIR said...

akak ph gh ek..amin...smga kwn akak smbuh

Huda said...

harap kawan kembali pulih seperti sediakala..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

semoga cpt smbuh.kwn2 dr kecik ne da rsa cm adk beradikkan

ak yuyunz said...

kenapa dengan dia gie..? ala kesiannya.. ada anak kecik lagi.. moga dia cepat sembuh yer..

mama_umar_maryam said...

jantung ye..CCu tu,,.doa byk2 k..ada anak2 kecik mmg lg hiba lah jdnye

♥ Wina ♥ said...

semoga kawan Gie cepat sembuh & diberikan kesihatan yg baik