"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, July 25, 2012

Kacau Dodol..

opss! tak raya lagi laa...kacau masa org nak berbuka jer....tp penyeri suasana...haizz!

# typo error kat watermark lak...ekekek..:p

19 comments:

♥ Wina ♥ said...

saya pun ade 2 penyeri suasana setiap kali nak berbuka ;-)

Gieyana said...

wina

sure riuh rendah kan..:-)u

MizzTina said...

bunga di taman..hehe

Liza Razak said...

seronok kalau buka puasa ramai2 ni :)

::NureeN:: said...

x der drg x best la kan gie.. mas tue la voloum pon nk tinggi klau ada yg tertumpah hahaha

♥MAMASYAZA♥ said...

sama gak macam hero kecik akak. dia sowang aje yg tak posa, tapi dia yg terlebih lapar mengalahkan org puasa

wantie said...

hmm... dah boleh latih dia tuk puasa tu.

tapi aku latih Amirul masa umur dia 6 thn ar.

dah si adik pulak yang jadi tukang meriuhkan suasana. mana tak nya, kejap dia tempuh air, kejap sup kejap periuk nasi. hahaha...

suka berbuka hidang kat bawah lakatakan.

LYAfrina said...

hehe...igtkn kacau dodol btl2 td...

btl tu.. ank la y memeriahkan suasana..

Gieyana said...

Mz Tina

Betui2..:)

Gieyana said...

Liza Razak

Betui2...meriah kan..:)

Gieyana said...

Nureen

Betui2..✗ der depa rs sunyi..tp volume daku slalunya ✗ high key kalau time nk mkn..:)

Gieyana said...

Mama Syaza

Budak2 kan..mcm2 style depa..:)

Gieyana said...

Wantie

Dh start expose kt dier dh..insyaallah slow2 kan..

Jenuh hg dok kepong noh..hihi

Gieyana said...

Lya

Haha..sabar jer kan..ekekek..:)

Penyuluh Perikanan said...

wah lezat sekali, saya suka makanan ini, enak..hehee

kunjungan dan silaturahmi, salam ramadlon
selamat manjalankan ibadah puasa
semoga tetap sehat, banyak makan banyak ibadah

saya numpang follow....708
sudilah kiranya follow back
Thank you, terima kasih.
ditunggu yah...

mamalieyna said...

eh..raya lmbt lg la..hehe`

lama tk tengok org kacau dodol//herm..

ak yuyunz said...

yep gie.. anak adalah penyeri.. walau sebising mana pun masa berbuka hahaha..

ch@ said...

esok lusa gie kacau dodol, dah tau siapa yg akan offer diri. voluntier lagi.

wan nurul hezrina said...

Nurul pun Ada..Sofia n merah buat Huru hara.huhu.tp mmg memorilh