"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, July 19, 2012

Ngeri | Buat kasut ker..Handbag ker..mmg best nie..:-)

Tengok picture yang Acik upload kat fb dier. Ingat kan dier tipu..mana tahu kot2 amik kt mana2..

Ngeri tul saya tgk batik2 nie! geli!!

Kelakar pon ada bila Acik tag pic nie..
'10ft+..makan ayam mak yg dibedil oleh my dad..'

Perkataan dibedil tue yg tak leh tahan tue..ekekek..:P

# siap seloroh ngan adik-beradik suma..'Buat sup pon sodap nie!'

#Nota kaki : geli + ngeri....

12 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

alahaiiiiiii tak sukaaaaa...lariiiii

mrsfiza said...

eeeee..tksuka sgguh binatang spesis pjg, bercorak, berkilat haihh ngeri lah mak! geli lg lah berganda..

eT said...

errkkk...meremang bulu roma tgk...

lieyalatif said...

uwaaaaaaaaaaaaaa.....euwwwww...geli gak laa g....terus meremang bulu tengkuk ni hah heheehheh

mama tisya said...

aku pn geli pernah la posing kt zoo tp serammmm...hehehe

MizzTina said...

arghhhhhhhhhhhhhhh....

Nor Idayu Abd Rahman said...

Ei!!! Tak suka!!! Tah mcm mana ada org2 yg snggup pkai hndbg dari kulit binatang ni...Seluar sume tu.. Adoi... Leh pitam...

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

mak ai besaqnya, takut nengok tengah kekenyangan la tu

ak yuyunz said...

eyyyy... is it ular??? oo emm gee..

ieda said...

adopii laaahhh
geli tu menyelinap sampai ke kaki niee huhuhhu

Nad @ MamaZN said...

adoi, meremang tengkuk saya ni, geli!

wantie said...

besaq noh. kalau aku terserempak ni mau ngeletor lutut.

berapa ekoq ayam mak hang dia bedal