"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, July 20, 2012

Salam Ramadhan utk Semua...

Assalamualaikum...

Salam Ramadhan buat semua..especially buat my readers yg  tak jemu2 datang...sedih sket kerana permulaan Ramadhan saya tak dapat di sambut seperti yg dirancang. Saya rancang nak start bawa Nureen ke surau utk solat Terawikh insyaallah..start berkhutbah kat dier bila berada kat surau nanti bla..bla..bla....Tapi.. (Dot..dot..dot! :P)

Banyak entry kat sana sini teruja dgn kedatangan Ramadhan..Saya mmg teruja..(Siap umah pon dh di transformed!:P)

Harapan saya agar penghayatan Ramadhan tue saya gunakan sebaik mungkin...

Makan tanpa gelojoh kengkwn..dan jgn membazir...

Dan yg penting......

Senantiasa senyum walaupon dlm kepenatan menjalani ibadah puasa...

Agar.....

Keimanan dan ketenangan diri dapat di perolehi dengan lebih baik dari hari2 sebelumnya...umpama ketenangan melihat lautan membiru...:)

Akhir kata...Salam kemaafan seandainya sepanjang berceloteh disini menghiris hati pembaca2 sekalian...Yang buruk dari kita dan yg baik datangnya dari Allah S.W.T.

Nota kaki: Saya akan less down menulis sepanjang Ramadhan nie...take care yer!

10 comments:

mama tisya said...

selamat berpuasa gie

Neeza.Areef said...

slmt berpuasa gieyana n co

atty's said...

Selamat menyambut bulan ramadhan dan selamat berpuasa :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

salam ramadhan Al-mubarak..
Moga ramadhan kali ini lebih baik dari sebelumnye...

::NureeN:: said...

slamat berpuasa gie :)

aTy _faRed~ said...

salam ramadhan jugak..same2 mohon kemaafan dan harapan agar ramadhan kali ni adalah yang terbaik berbanding sebelum2 ni..insyaallah...:)

ALoNa CintamaniszLite said...

moncong2 nureen makan, hehe..

akak pun sama..ucapkan selamat menyambut kedatangan ramadhan 1433h utk gie dan suami..

wantie said...

Salam Ramadhan Al mubarak dari familly aku tuk hang sefamilly...

aku doakan yang baik baik aje tuk hang.

Dee said...

salam ramadhan buat gie sekeluarga..

♥ Wina ♥ said...

salam ramadhan buat Gie & family ;-)