"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, July 4, 2012

WW | Berangan nak jadi Photographer...


haizz! geram aihhh! dapat pegang nie pon dh best nih!

adesss! tak dpt pegang...dapat bergambar pon jadi lahhh!

senyummmmmmmm! tak pa2..satu hari nanti saya nak gak jd photographer!

# aryan yg cute!
lokasi : penang free school..

12 comments:

MrS. F!zA said...

mmg cute aryan ni!

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

cute Aryan, cita2 tu penting ! janji usaha untuk menggapai nya :)

Salam singgah,
bilaupttestmulapositif.blogspot.com

♥ Wina ♥ said...

ahahahhh comel!

ak yuyunz said...

olololooo.. comelnya. Semangat pulak tu..

wantie said...

comey.. hehehe... tak lama dah tu, pas ni leh la godek godek kamera tu.

mama_umar_maryam said...

senyum senget lagii ,encem

♥MAMASYAZA♥ said...

geram kat pipi dia

ct rahani said...

comelnya aryan.. nak2 gambar yg last tue.. super duper cute.. :)

ieda said...

aryan yg cute ..
pic pun cantik dik ;)

Nad @ MamaZN said...

aryan ni sape kak?
anak sedara ek?

Yati Lee said...

jgn berangan ja aryan..mna tau leh jdi photog sggh..hehe..tq my dear luvly sis 4 dis wonderful post..seriously..im touched..

Yati Lee said...

jgn berangan ja aryan..mna tau leh jdi photog sggh..amk aura umi gie ni..hehe..tq my luvly sis 4 dis wonderful post..;) im touched..