"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, August 15, 2012

Kita KAYA...

Kaya campur dengan butter memang sedap bila makan dengan roti..ekekeke...:P


Ummi : Perghh Nureen..cantik giler kereta tue..(kereta Volvo edisi orang kaya di depan)

Anak : A'aa la Ummi..cantikk....Kaya orang tue...

Ummi : A'aa kan..

Anak : Ummi kaya tak?

Ummi : Ummi kaya..kaya dengan kasih dan sayang..

Anak : Ooo..Abah??

Ummi: Abah kaya juga..Abah Kaya dengan kasih sayang.Nureen kaya tak?
 
Anak : Nureen tak kaya lagi pasal Nureen tak da duit...



Budak nie mmg cakap banyak skrg..kadang2 poyo gak macam Abah dier..ekekeke..:P

8 comments:

mama tisya said...

kemain posing nureen

MizzTina said...

hehehe... bijak²..

ellynadyra said...

hahhahahahaha kena ajar nureen vocab lagi la....so dia akan fikir KAYA tu ada lebih dari 1 maksud hehehehehhe

wantie said...

kalau dah kaya dengan kasih sayang . non ada duit pun dok rasa kayaaaaaaaaaa.. je.

aku kata rasa ( perasaan) kaya noh. bukannya pi rasa kaya hat kita dok makan ngan roti tu. hehehehe

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

lawak...lawak..ayat last tu...alhai nuren...nureen...

♥MAMASYAZA♥ said...

bulan ni dah tak kaya, dah kayap ...hehehehehe

ch@ said...

hahaa. lawakla nureen. bila dgn anak2 baya nureen ni, petah bercakap selalu dpt jwpn di luar jangkaan. auni pun sama, dlm pelat2 dia bercakap tu, kadang terlepas juga kita ketawa besar.

Nad @ MamaZN said...

bijak, bijak...