"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, August 30, 2012

Mengira DUIT....

Assalamualaikum....

Terima kasih boss psl appoint saya sebagai penyimpan kira-kira yg membuatkan saya x senang duduk haa! ouchh..busy won! tak dan nak ke toilet kekdahnya!:P haizzz!

First day datang kerja, mak senyum sampai telinga...dpt announcement yg dluar jangkaan..alhamdulillah..(Senyum lagi!)..

Eh, this weekend saya away...planningnya nak buat open house tp dpt lak invitation ke open house..so tak jd ler my open .cuma, this this nk cuti2 bw Nureen ke 'bilik'...dekat jer haaa...

Ok, last but not least..saya nk continue kerja haa..harap2 rini dpt balik awal..dan TERIMA KASIHHHHHH (read ala2 Alleycats) psl uols tak segan silu dtg ker Gieyana.Com nie..saya nk reply komen pon non-sempat beb! haizzz!

With Love : Me.. <3 p="p">
Nota kaki : Story psl raya, sila tunggu berabad lamanya lagi yer! kah kah..

15 comments:

Ieda Zakaria said...

huhu..ari2 aku buka nk bca crita raya..nampaknyer berabad lagi ler menunggu...

cuti2 kemana????

mama tisya said...

amboi senyum smp telinga.....duit ry skit utk tisya..hehehe...wah2 nk cuti2 ke mana tu?

::NureeN:: said...

cepat dik non update raya tau!!!!

Zura@Iwan said...

kira la duit tu weyy...jgn pening sudahhh...hahaha..

wahhh...dpt naik pgkat kut..hikss..tahniah, alhamdulillah..

lorr ya ka? duk tggu opn hse hg..nk g umah..nnti hg buat opn hse plak...g umah byk kali nnti org x suka..haha...

# aku n iwan pon ada plan nk cuti2 ni...bw Irfan ke "bilik" hahaha..x taw jd ke idak...

fiza said...

Ingatkan mengira duit raya anak..hehe..

wantie said...

aku pun mcm tak leh nak wat open house. tiap tiap minggu kazen aku kawin. haishhhhhhhhh...

nak terjah umah kengkawan pun tak boleh. asal weekend je balik kedah. asal weekend je balik kedah.

mcm mak aku kata" kenduri pelaga pusat" hikssss..

♥ Wina ♥ said...

alhamdulilah..happy for you!

berabad? janganlah gie..tak sabar nak tgk nie ;-)

Mama Zharfan said...

singgah sini jap :) ingatkan u kira duit raya hehe

ALoNa CintamaniszLite said...

seronok kira duit ye gie.
duit kompeni pun byk...duit sendiri pun byk, kan..hihi..

Nureen pun mesti tak abes lagi kutip duit raya ni...hehe..

shark said...

pos cni sekeping 2 ;p

Gieyana said...

ieda

haha..x der ms nk trf gambar beb n this week aku busy sgt ngan closing..

Oh, ke selatankite..:-)

Gieyana said...

mama tisya..
Hahaha..senyummmmmm...:-)
Eh, nnt aku bbm ko eh..:-)

Gieyana said...

nureen

Dik non busy wooo...next week lah..:-)

Gieyana said...

zuraiwan

Haha..x pening weh psl system generate jer...paperwork jer yg byk haaaa..

Tenkiue..:-)

Dtg ah umah tp bgtau dulu..kalau idak minum air kosong jer laa..x buat kot rsny weh psl sibuk jer aku nie..:-)

Jom cuti2..:-)

MrS. F!zA said...

kita pon blum up crita raya yg tk seberapa tu..bapa kping je gmbr..haihh