"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, August 9, 2012

My first Raya Card..:-)

my first Raya Card from my Chinese Friend...Every year saya dpt without fail..:

Dah start dpt goodies for raya....:)

 

22 comments:

Ieda Zakaria said...

Best!! ada lg yg igt nk kirim kad raya kan...

Aku dh bertahun x pernah terima..hahahah..sms bykkkkkkk

wantie said...

hehe.. bagus le ada org kasi. aku ni dok dapat kad raya dari ntah apa apa. dari wah chan la, dari company privilage semua. tak de makna nya...

tak dapat lagi raya goodies. minggu depan kot.

yang pasti $$ dah dapat. ngeee

AzuraFazil DIN said...

wah dh dpt kad raya ye..

aku tunggu jgk ni , sapa yg bertuah tu

Dee said...

wah..dee sekeping pun takde..hahaha..

fiza said...

Dah lama tak dapat kad raya.

Zura@Iwan said...

aku ada kad raya ..kosong punya..hg mau aku nk hntq...haha

Gieyana said...

ieda

Hahaha...sabar ja kan...
Daku tiap2 thn dpt Dr opismate...:)

Gieyana said...

wantie

Hahaha....yg tue mmg sedia dok dpt dak? Ekeke...

Gieyana said...

azurafadzil

A`aaa beb..skrg org dh MLS nk hntar kad ray a kan? Org lebih ska hnta e-card..

Nad @ MamaZN said...

saya kad tk dpt e-card pun tkdk sape n bg, hihi
ksian..=p

mamalieyna said...

bestnye dpt kad raya..eina tahun ni dpt 2 keping jer..ada jugak org ingat..hehe~

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Kiki da lma tak dpt kad rya

aTy _faRed~ said...

tinggal seminggu lagi nak raye..sekeping pon tak dapat..sob sob..

ellynadyra said...

tahun ni lom dapat lagi.....i mean personal la, kalau kat opis nih bertambun la!

Gieyana said...

Dee

siannya..skrg org suka kasi emcar or sms jer kan..:-)

Gieyana said...

fiza

Sama mcm sy..selalu dpt dr opismate jer..:-)

Gieyana said...

zuraiwan

Mai la hantaq kat aku..leh tmbah koleksi nie...ekekeke..:-)

Gieyana said...

nad

Ouchh...siannya..Kak G mcm mls nk buat Ecard juga..:-)

Gieyana said...

mamalieyna

Ouch..best tue..sy dh dpt 3 keping dh this year..:-)

Gieyana said...

kiki

Ouch..siannya...:-)

Gieyana said...

aTy

Ouchh..siannya....skrg org dh mls nk send kan..

Saya pon sama gak! Ekdkeke..:-)

Gieyana said...

ellynadra

Ouchh..siannya...x per laa..kena tunggu Ecard la..:-)