"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, September 7, 2012

Bakal Perenang


Pencapaian Nureen setakat ini, dia sudah pandai menyelam..belum lagi pandai berenang macam Ummi dan Abah..Harus di ajar lagi nie cara2 utk berenang...

#uols pandai berenang tak? pergi ler belajar yer..ngeh3..

7 comments:

Zura@Iwan said...

maaf aunty x pandai berenang...hahaha...

# ada plan nk ajar Irfan swimming...huhu

duniafana said...

the next malaysian athletes!

mama tisya said...

hah lps ni ummi & abah nureen ajar gaya bebas,kuak lentang,kuak kupu2...aku reti gk tp gaya bebas la..kuak lentang semput..hahaha

MizzTina said...

blh join olimpik...

lieyalatif said...

wahh kagum ni gie pandai berenang...lieya ni takat pandai tengok org berenang jek laa ekekeekekek..

wantie said...

ha.. boleh jadi pelapis pandalela Renamg. upppsss Renong.

ada abition tuk jadikan si Nureen ni perenang ke? mana la tau kan, cita cita mak bapak ni bukannya sama...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

bagus la kalau pandai berenang,

kami ni mmg x pandai berenang, tp mmg ada hati nak antar anak g belajar kelas swimming, tp x terantar2 pun lg..huhu..