"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, September 18, 2012

Gambar Terbaru Nureen Najwa.. =.=







=,= Nah..saya upload kasi besau2 utk tatapan...gambar terbaru Nureen..tetiba Ummi rajin utk captured reaksinya baru2 nie...

12 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

comeiiii

mama rifQy said...

haaa..i like lahhh!! besauuu..luas mata tengok!! suke sukee....

wantie said...

rantai dia tu coluorful mcm gelang Cik T lah.

Dah besaq dia noh. mesti dia dah mcm Amirul bila bercakap. dah boleh beri pendapat sendiri. Kekadang wat kita terfikir sejenak dengan pendapat dorang tu. tul tak?

lieyalatif said...

comey aksi2 nureen....lieya suke tgk senyuman nureen tau gie...manis n cute!

Zura@Iwan said...

anak dara dh besau pon....dh pandai posing kan....

be a gud girl babeh!...

mama_umar_maryam said...

senyuman anak&ibu samedengan manisnye ;)

ellynadyra said...

comei nureen ......suka tgk nampak manis sangat!

Che Rosliza Che mat said...

comei...nice photo..

Gieyana said...

mmasyaza

thks..:-)

Gieyana said...

mamarifqy

Ekekek..pasni kak g upload besau2 gak..:-)

Gieyana said...

wantie

Dia nk sgt2 ms g jalan2 kt qb ritu..:-)
Tu la psl..mmg petah sgt..:-)

Gieyana said...

lieya

Thks k..tu ar..dh besar dh dier..:-)