"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, September 7, 2012

Jumpa Wanie dan Mama dia...:-)

sweet moments sangat!!!
masuk kali nie dh 3 kali jumpa wanie..adik yg humble + easy going..:)

kelakar dinner kali nie psl....nnt saya story next...


13 comments:

Zura@Iwan said...

ai baru sekali je jumpa...mmg humble lah dier...

chelor2 aku mkn sekali je..lps tu x mkn dah...kahhhh...rasa mcm lawak gk mkn kt meja tu...haha...

Puteri Satu said...

syoknya makan... penuh satu meja... selamat hari raya untuk gieyana sekeluarga...

♥ Wina ♥ said...

bile tgk pic nie kat FB, terliur sehh tgk gambar makanan ngeeeee

wantie said...

habih ka hang pa makan semua tu. aku selalu makan tak habih.

Sal Wanie Ghani said...

akk!!!
toksah critalah,
malu ngat aih,
adoilah nie semua abg Munir punya pasal,
hihihihihi....

apapun gonna miss u so much akk & Nureen....
<3<3<3

mama_umar_maryam said...

apelah citer kelaka tu ek :)

Gieyana said...

Wanie

HAHA..taw takuttt..ekekeke..gurau jer yer! :P

Ohh..itu harus diprivatekan...x leh too open kan..hnya kite2 sj..ekekeke..

Me too..:)

Gieyana said...

Puteri Satu

A'aa..mmg enjoy...:)
Terima kasih yer..utk awak juga k..:)

Gieyana said...

Wina

Hihi..first time mkn kt sini nie..:)

Gieyana said...

Wantie

Habiss semeja..ekekeke..:)

Gieyana said...

Zura@iwan

A'aa..dia ok..:)

Sama ar..first time mkn nie..hihihi..:)

Gieyana said...

Zety

HAHA...semua benda jd kelakar haa..ekekeke

shark said...

cantik tudung kamoo ;p