"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, September 7, 2012

Kadang-kadang saya rasa...


Kadang2 saya rasa...banyaknyaaaa benda saya nak abadikan kat blog kesayangan nie..

Kadang2 saya rasa....malasnya nak too open brkongsi pasal bukan saya seorang jer yang baca...seantero dunia haa....

berdua dgn dia...:)

hari ni saya bebelkan nureen psl last minutes nk sibuk2 buat kerja sekolah ms dalam perjalanan hantar dia ke sekolah..kesian lak psl dia nmpak sedih jer...

at last baru saya slowly talk to her...naluri ibu kan!

nota kaki : banyaknya invitation open hse..

9 comments:

Zura@Iwan said...

mmg pon aku pon kdg2 rasa mcm2...takut org pk kita ni nk menunjuk2 plak...huhu .haizz...

apa2 pon jgn tlalu open la kan...

# best la hg byk opn house...

Gieyana said...

Zura@iwan

tu ler psl..aku x ler open sgt rsnya..kah kah...:-)
kedua2 hr tue ada open hse..tp mcm nk balik kg jer..:-)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

betul tu mmg kadang2 rasa byk benda kita nak simpan dlm blog ni sbg memori kita dan anak2 dimasa hdpan, takut gak org lain mmbacanye ada yg slh tafsir maksud kita bercerita kan..

wantie said...

huh.. kalau nak ikut tu memang la seantero dunia dok baca. banyak perspektif org bila baca blog kita ni.

ada yg judge kita ni
1) jenis humble
2) jenis berlagak
3) jenis nak menunjuk nunjuk
macam macam ar...

as long as kita bahagia sudah le wey..

ak yuyunz said...

kan gie... sama la kita..

lieyalatif said...

alamak gie, nak private ke...jgn le...kang rindu ngan nureen heeheheh....

ala cian nureen kene mara...tapi betul tu gie, miamija pun selalu gak kene heheheeh

♥ Wina ♥ said...

betul...kdg² rasa mcm tue gak

alahai..ciannya Nureen kena marah :-(

Sidratul Muntaha said...

minggu ni ayu takde invitaion tpi kena blik meru tuk tolong parents siapkan kambing golek tu event aqiqah kat putrajaya.
next week senin ade jamuan bgi ahli2 khariat..
selasa ade kursus smbil kulliyyah buat jamuan..
then khamis ade jamuan raya university plak.
senin 17hb ade jemputan rumah kwn.
hohoh..
baru bz nak beraya..

*selamat hari raya ye kak.maaf zahir batin klu ade salah silap

mamalieyna said...

huu~ eina terasa mcm tu jgk..setakad ke hari ni, mmg terlalu byk sungguh bercerita..tp psl anak2 la.. sekali fikir mcm nak private, tp tak best pulak..alahai..was was dibuatnya kan..huu~