"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, September 14, 2012

Pengiklanan yang berkesan saya kira...


Jimattt..tak yah susah2 bayar fee utk mengiklan..setuju tak? ekekke...

Yang menarik minat saya...jawatan pengikut lori! ekekke..:)

Saya pon kategori pengikut lori gak kan psl memandu di belakang lori! kah kah..:P


#entry hari nie psl lori..kui kui..
maaf tuan lori psl nombor plat lori saya tak hide! :p

11 comments:

mamalieyna said...

hee~ iklan berjalan pulak..^_^

- dieyana - said...

hehhe, lori saper la tu..;-)

wantie said...

sib baik dia cakap Pengikut Lori. kalau dia ckp pengikut ayah Pin ke hapa ka mcm mana ek?

erk.. pengikut lori tu kerja tonto ke? atau kelindan ? ar.. konfius mak ni dengan nama jawatan yg dorang offer tu

ellynadyra said...

pengikut lori?????????

AzuraFazil DIN said...

lori sapa plak yg hang ikut ni

duniafana said...

pengikut lori tu along kut?

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

hahaa.. berkesan memang berkesan !

Syida said...

efektif la syarikat lori ni.
zero advertising cost!

Zura@Iwan said...

aku penah naik lori....haha

aTy _faRed~ said...

yeaahhh...memang berkesan...

Che Rosliza Che mat said...

memang jimat dan berkesan kikiki