"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, September 10, 2012

Saya dan Gambar...


Assalamualaikum..

Gambar menceritakan 1001 macam perkara...
 [gambar dari kanan ke kiri]

gambar 1 : nureen yg happy go lucky..

gambar 2 : kawan saya kasi..:)

gambar 3 : kerusi yg comel..

gambar 4 : saya + bff ms raya..:)

gambar 5 : ouch..andaikata ini $$ saya! pakcik kayooo!

gambar 6 : ehemmm...

gambar 7 : comel lak tpt letak hset kawan saya..:)

gambar 8 : teman setia ms kerja..

gambar 9 : saya dan baju raya...

gambar 10 : saya, nureen dan picc.

gambar 11 : bakal pomen ker nih?

gambar 12 : ouchh..ini paling best kalau hujan2 cmni..sedapnyer.....:)



7 comments:

wantie said...

untuk cek yang sejuta lebey tu hang leh dak tulis nama aku kat situ.

aku nak kayo gak lah...

ALoNa CintamaniszLite said...

org suka klik2 kamera...mcm ni lah. Ada jer subjek yg nk dirakamkan, hehe..

aTy _faRed~ said...

gambar cantik2 dan menarik..:)

mamalieyna said...

memang setiap gambar boleh menceritakan 1001 cerita... ^_^

nice lah~

Nad @ MamaZN said...

ooooo
igtkan tu skirt nureen!! =p

♥MAMASYAZA♥ said...

ishhhh kalo akak dpt duit sebyk tu, nak tambah dapo kasi besarrrrr

Kesuma Angsana said...

cantik2 gambar nyer