"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, September 11, 2012

Sila jangan tiru aksi ini..:P


kah kah..ummi dh gelak bdekah3...

#tetiba teringat dia pakai helmet ni smbil buat kerja sekolah..haizz!

k

11 comments:

Che Rosliza Che mat said...

memang kelakar hihihi

D' Hasnie Aini said...

hahahaha..saya rasa nak gelak guling2 ja.. :P

SyaNa said...

hahaa mula aku ingat gambar atas tu ko tau
haha da mcm muke ko plak aku tgk nureen tu pakai helmet

~Siti Hajar~ said...

Bagus2 nureen jaga keselamatan xkira dimana berada:P

haha...

Zura@Iwan said...

gelak guling2....kahhh3x

sekian...x leh nk kata apa2...

mamalieyna said...

hahaha,,,, kita yg baca n3 sempoi ni pun bleh tergelak nih~ lawak aaa nureen ni.. =P

Dee said...

besar helmet arrr...lawak2..

MizzTina said...

tenggelam kepala tu..hahaha

ch@ said...

hahahaaa... lawak dak ni. agaknya auni ikut pangai kakak nureen ni. hari tu ada gak dia pakai helmet abi dia, tiba2 dia tanya 'auni tak nmpk la umi' - mmg la tak nmpk sbb topi lbh bsr drpd kepala, terbalik pulak tu.

*∽ IZAN ∽* said...

ni baru betul gaya robocop junior ekkekekee

LYAfrina said...

hihi..tp kiut je..ade j ideal dia kan