"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, October 12, 2012

Meeting with ex-classmate..:-)




She my ex-class mate masa form 5 dulu..Form 1 pon kelas yg sama kan Wantie?  arghh lupa saya!ekekeke..:P..
Saya panggil dia Anna. Psl dari sekolah memang dh mesra dengan nama nie...
Orangnya "kelolo" (bahasa Kedah), bahasa bukunyer humble! Mau tak tertahan gelak kalau sembang dengan minah nie. Macam2 dia sembang smpai tak larat saya melayan haa! ekekeke..:P
Selalu jumpa during lunch time tu pon kalau saya ambil Nureen dari tadika. Masa yg terhad tue baru ler dpt jumpa & sembang macam2 dari hal kerja, kekeluargaan dan so on!
Semalam, lepak sebentar dekat sini tapi masa mencemburui pasal kena plak rush nak book nasi ayam for function kawan suami utk Kementerian Kesihatan. Nasibbaik after pujuk rayu nasi ayam best tue dia nk buat besok! Tidak jenuh nak cari dgn last minit dpt notification nih! wuwuwu.. =,=
Neway, Thank Anna for da treatment dan moga Allah memperluaskan rezeki kamu..


#Tak sabar nak announce good news yg saya dapat semalam...Alhamdulillah..Menangis terharu!

12 comments:

♥ Wina ♥ said...

jumpa ex-school mates mmg seronok! lagi² yg dah lama x jumpa :-)

owhhh apekah gud news itu? I think I can guess..

Zura@Iwan said...

dating rupanya....deret kt OT minah wantie ni..haha....

#bebs....tahniah!..kalau aku pun menangis terharu...walaweii, mmg leh cuti2 sakan la weh..haha

JaSSNaNi said...

sesekali jumpa kawan lama mmg best.. :) boleh borak2 dan share pengalaman hidup.. :) dah lama saya tak jumpa classmate saya.. hmmmm :-? mmmm

Nad @ MamaZN said...

bestnye jumpe kawan sama skool dulu!


mana ni kak, takde pun..tak sbr dh ni!

wantie said...

kembang kuncup kembang kuncup hidungku bila hang kata cam tu.

owh.. my name anna.. best woo bila org panggil nama ni. rasa closed sangat to the person.

aku aminkan doa hang k. semoga rezeki hng seluas lautan yang kita usha kelmarin.

good news? aku nak nangis sebab aku ada kawan yang ada good news.. tumpang happy. tau.muah... muah

♥cikmOt♥ said...

gie, nama gie roziyana muhammad ke...memang rm5k kat nivea tu???

Gieyana said...

wina

betui2 kan..mmg best kan..mcm2 leh sembang..:-)

dh tahu dh kan news tue..hehehe..:-)

Gieyana said...

zuraiwan

Haha..dh x tahu nk lepak mana..aku yg suggest dier kt sini..ekekeke..:-)

Thks beb..x plan ag nk buat apa..myb saving kot fr future investment..hehe..:-)

Gieyana said...

jasnnani

Betui kan sis..mcm2 leh sembang n citer...:-)

Sy ngan Anna nie jer plg dekat..yg lain2 serata mesia..:-)

Gieyana said...

nad

Betui kan..best sgt..:-)

Gieyana said...

wantie

Kembang hidung x pa..jgn kembang tang len ja..kah kah...

Betuikan..x sangka kita keep ctc dr zaman anak dara smpai skrg..tue pon psl incident ptemuan kt politeknik..:-)

Terima kasih beb..touching!

Gieyana said...

izan

Hihi..betui2 darlink..:-)