"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, October 3, 2012

Sepetang bersama...

Nanti free saya story... =,=


16 comments:

Anje a.k.a Mummy_Balqis said...

bukanmain bergaya anak dara ni,

Nad @ MamaZN said...

Amboi cam retiss la nureen ni
Kasut akak cantek ;)

mama rifQy said...

kecik je kak gee ni

mamalieyna said...

pandai bergaya..cam maknye..hehe..colourfullah..cun2x..

MizzTina said...

kecik² dh pandai pose cntik.. blh jd model ni..

♥MAMASYAZA♥ said...

hammboiii...anak dara kecik tu pandai sungguh berpozing...comeiii

ellynadyra said...

amboi anak branak nih, kemain bergaya! aku suka tgk pic korang!

Pusat Bahasa Pelangi said...

cantik anak beranak..

ALoNa CintamaniszLite said...

Mcm mak dia laa nureen ni...besar mesti cantik mcm mak dia, kan..

Gieyana said...

Anje

dIa ikut mood gak tue..:-)

Gieyana said...

Nad

Sabar jer anak dara tue..ikut mood gak tue..:-)

Thks Nad..:-)

Gieyana said...

Mama Rifqi

Hihi..mkn byk..:-)

Gieyana said...

mmalieyna

Thks..di IKUT mood gak tue..:-)

Gieyana said...

MT

Spontan jer nie Yang..:-)

Gieyana said...

mamasyaza

dia ikut mood gak tue..:-)

Gieyana said...

ellynadra

Teima kasih yer dear..:-)