"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, October 10, 2012

Wordless Wednesday | My first handwriting yang CUTE!

Boleh ler belikan kereta2 hebat nie utk Ummi kan! Ekekekeke...


10 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

nk galakkan anak2 ni menulis dgn tulisan yg cantik...mmg kena belikan bahan2 pengajaran mcm ni lah...white board, buku yg punya cover dan helaian kaler2 yg menarik, pen kaler2...hehe..

MrS. F!zA said...

comel aje tulisan nureen..hehe ferrari tuuuu

MrS. F!zA said...

comel aje tulisan nureen..hehe ferrari tuuuu

Zura@Iwan said...

cute je writing dier.....hihi

JaSSNaNi said...

cantek je tulisan dia... umur bape nureen ni dik? dah pandai nulis camni.. :) clever girl.. :)

jom join GA.. memeriahkan majlis tuan penganjur.. link :

http://mrs-supergirl.blogspot.com/

referrel: JaSSNaNi (tulis di kotak komen penganjur)

♥ Wina ♥ said...

ahahahh cute!

wantie said...

hehehe... ada whiteboard senang. tu;lis padam tulis padam. Kalau idak budak budak ni suka senikan dinding umah. tuk tak.

beli keta BMW tuk cik t sekali boleh? Ferrari tak mo la vogue sangat rasanya...

lieyalatif said...

kikikiki comel2.....

lawa beb tulisan nureen...kecik bulat2...siyes aku ckp cantik...tulisan mia budak darjah satu tu pun tak mcm ni tau....selalu jek kene bebel ngan aku haahahahaah

mamaRIFQY said...

comel..handwriting nureen ker ni?? mintak sofa satu nureen

ieda said...

aah dah cantik dah tuu ;)