"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, October 17, 2012

Wordless Wednesday | Tanpa ragu2....o_O


She wrote this!

AND


she captured this!

Nota kaki : Don't forgot to joint my Giveaway yer..Tarikh tutup on this Friday, 19/10/12.

16 comments:

JaSSNaNi said...

clever girl.. :)

Qaseh Suhaida said...

nice picture....

♥ Wina ♥ said...

alahai so sweet la!

bspotgurl said...

Very clever

MAZLIZA ABD RAZAK said...

so cute.. (",)

Myra Jay said...

So sweet ;D

wantie said...

sib baik hang highlight kat sini giveaway tu. kalau idak terlepas ah kak nak join.

hehehe.. ceredik dia noh. hah.. org kedah panggil ceredik kan.. kan.. kan..

D' Hasnie Aini said...

so sweet...
amboi abg munir...(",)

lieyalatif said...

mane tak tumpahnye kuah kalo tak ke nasi gie oiii....nureen ikut kamu lakibini le tu...pandai amik gambar, kreatif .....untung ni, hang tinggal posing jek laki bini heheheeheh

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

pandai nureen snap...cantik

fiza said...

So sweet. Pandai plak tu snap pic.

Zura@Iwan said...

pandai nureen..nnti shoot gmbr auntie zura plak yer....

::NureeN:: said...

amboi.. pandainyerr dak comel ni yerr...
sweet bangat

ellynadyra said...

pandai la nureen nih....comei je kan!

ALoNa CintamaniszLite said...

hepi tgk org hepi..

Yantisa said...

so sweet .. moga kasih mekar hingga hujung nyawa ...tumpang gembira tengok kawan2 bahagia.