"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, November 22, 2012

Gerai No 14 | Bersama Lunch Date Terbaik saya...:-)


Assalamualaikum...

Kalau di beri pilihan..setiap detik mmg saya nk bersama2 dgn dia. Lunch sama2, g kerja sama2 n semuanya sama2 lah. Dulu masa suami station dkt Airport n dkt Perikanan opis, tiap2 hari lunch sesama. Sanggup taknak joint kengkwn opis, lunch together2...I rasa meriah n best gila bila makan dgn mamat gila2 ni. Tambah lak bila dua2 jd gila2...Dia suka buat lawak bodo...Ada saja jer dia nk menyakat...gelak bdekah2 bila dia n saya suka2 hati jer terbalikkan perkataan2 yg ada di sekitar kedai makan...Yang tak ttahan bila air botol yg ada depan meja tue 'Kickaapoo' tu saya terbalikkan jd 'Ooopakcikk'! Leh bantai gelak bdekah2...:)

Saya rini posing gedik! Lalalalalala....

Tadi dating kat sini..Sanggup saya drive g Gelugor woo semata2 insan tesayang. tapi mmg often pon bila fetch Nureen dari school...:)

"Abang, nanti abang amik G yer..lewat sikit G nak balik..Then G taknak masak psl penat la..Kita makan kat luar ja!"

Ok..So cukup ka pahala utk harini?

Cukup la kot..kah kah...selamba rock ja saya jawab..n kadang2 dia juga mcm nie! Just for fun kan! kalau nk dapatkan pahala mmg tak cukup..peacee!

14 comments:

Nad @ MamaZN said...

Loving couple! =)

Liza said...

Hurm, kan..mkn dgn org yg disayangi memang feel... hehehe..

D' Hasnie Aini said...

patut mcm kenal ja kedai tue...hahaha...

el said...

wooohoooo datin x hengat hahaha
then sape amek pic korg dua tu..:)

alyyani said...

AKU NAK JE BELAJAR PAKAI TUDUNG2 STYLE MCM KO NI TAPI BETUL2 TAKDE MASA NAK MENG-UTUBE. TAPI NAK SANGAT. HUHUHU.. NICE!

ak yuyunz said...

amboi gee romantik nyerrr..

Gieyana said...

Alyyani

ohh..ni tudung bawal ja beb yg distylokan oleh diri sendiri..cer tgk u-tube tgk..tp rs mcm x da..:-)

♥ Wina ♥ said...

tak kisahlah gerai ke restoran 5 star ke, janji dengan si dia kan? hiksss!

Zura@Iwan said...

betui2...aku pon rasa mcm hg..nk je sll bsama yg tsyg...g school sm2...(opss aku sll ngan iwan buat lawak bodo, kalau g keja kata g school...sbb dl kan masa sekolah sll gk g sm2...hahaha)

gedik la posing bajet retis...kahhh!

mamalieyna said...

Comel :-)

♥MAMASYAZA♥ said...

sronokkan makan bersama slalu cam ni. akak ni nun kat lembah sintok, mmg jrg dpt mkn sama2 ngan en. abah

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

itulah kalau boleh mmg la nak selalu lunch bersama, tp kami ni w/pun jarak opis xde lah jauh pun tp nak dapat lunch bersama susah sgt, itu yg bila sekali dpt lunch sesama rasa happy sesangat..heheh

wan nurul hezrina said...

Nak join dating gak.hehehe

aTy _faRed~ said...

Seronok biler dah lame kawen..adecanak dare..tp masih mcm bercinte kan..:-)