"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, November 22, 2012

Nasi Kenduri dan Gulai kawah Terbaik......:-)


 Gulau kawah yg dimasak dengan penuh kasih sayang oleh Ayahanda tercinta..
Perghhh...giler sedap! Masih teasa kesedapannya...

# Gulai kawah area my hometown mmg best...:)

7 comments:

JaSSNaNi said...

tudiaaaaaaaaa.. perghhh.. mmg terbaik lah.. tengok pun dah tau sedap ni..

ak yuyunz said...

waaaaa sedap.. dah la tengah lapaq..

Nad @ MamaZN said...

Ayah kak g wat kenduri?

Gieyana said...

jassnani

tu la kan sis...mmg sedap mkn nih..:-)

Gieyana said...

ak yuyunz

Ekekeke...nak suh ko cuci mata nih..:P

Gieyana said...

Nad

Ayah kak Gie tukang masak kenduri kawin..nie kenduri kawin belah sedara kak gie recently..:-)

wan nurul hezrina said...

Sedap tuh sebb Ada aliran kasih sayang di dalam masakan tu.bak kata chef Jo dalam master chef tunjukkan masakan yang diberi sentuhan kasih Dan sayang.