"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, November 14, 2012

Wordless Wednesday : Ibu dan Anak..


Susah nak ambil picture berdua..macam2 aksi dier...

14 comments:

JaSSNaNi said...

pandai dia kat depan camera... boleh jadi model nanti.. :)

Sidratul Muntaha said...

ahhaa..
nureen..nureen..

Nad @ MamaZN said...

Sweet!!!

♥ Elin ♥ said...

cute both of u!

shark said...

photogenik dan photogedik :P

Myra Jay said...

Sweet Moment :D

wantie said...

sweetkan rasa bila feluk feluk anak mcm ni.

محمد رازيق said...

salam. wah ibu maintain muda. anak akak pun fotogenik. hehe. tq kak singgah blog sy. sori lmbt nak reply kak. jgn serik dtg lagi. jmput mai baca entri baru kalau free kak.

Kesuma Angsana said...

sama2 comey !

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kiki.. janji dia suka posing :)

ellynadyra said...

sgt natural ok! Love it!

Sharidawati Shahrudin said...

priceless !!!!

aTy _faRed~ said...

Ank pompuan bes...sgt teror begambar...:-)

ketikketok said...

".. to love is to care, to care we must share..."
get some and feel awesome at BBC MARDI Station CH39000