"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, December 10, 2012

Memory : Nureen Najwa' pictures...:-)

Kenangan kan......sweet jer bila flashback balik....:)



Suka sgt his cheeky face.. ^_^
pic nih masa gi Terengganu..Meroyan nak naik motor nie padahal tak tahu pon cmna nk bw..masa nie umur 3 thn..
Gambar nie mmg kenangan..masa mula2 beli dslr...bolaaattt matanya..






9 comments:

MizzTina said...

dri dulu sampai skang kit sgt dak nureen ni... pandai buat pose comel..

mama tisya said...

bolatttt...

Delimasari said...

comei nya dia

lieyalatif said...

comel....lieya pun suke tgk pic lame2 anak2 gie....dari baby sampai kebesar ...tgk perubahan mereka...touching kan?

::NureeN:: said...

comel tol yerr nureen masa kecik smpi skrg... sebijik muka bapak dia :)

Dee said...

ada rezeki tambah lagi sis..buat peneman nureen yg comel..dee doakan ye..

Zura Iwan said...

ha...apalagas....cergas la..hahaha...

ke mmg dh ada? soklan serkap jarang aku...haha

elly nadyra said...

kamu sangat comel nureen!
mama kamu lak pandai snap gambar kamu!

LYAfrina said...

nureen sgt2 comel.. a ah..mata dia tu booolat sgt2.. tu y comel.. n trademark nureen dgn rambut y agak2 curly tu.... saat2 y paling dirindui dlm hidup kan?? walaupon ank kt ade mbesar dpn mata.. itlah y lya rasai.. lagi2, kt xde ank kecik lain.. dia lah satu2nya ank kecik kt y makin membesar.. harus terima hakikat itu
;-(