"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Sunday, December 2, 2012

Meriah tengok bola....

meriah betui..cfm uols pon sama kan.....satu keluarga bersorak!

9 comments:

mamalieyna said...

hehe..umah eina ni, berdua suamiisteri jer, tpiii..suara tak hengat dunia, anak tidur bleh terjaga =P

Si Matatajam said...

Meriahnya...mmg best kalau ramai2 bersorak kan..

MizzTina said...

sy tgk sensorang kak, langsung xmeriah

ALoNa CintamaniszLite said...

meriah tgk bola bila team main sunggoh2 dan menang..
kalo kalah tu geram jgk..

siti fatimah said...

hahaha... memang best. masa ni aku kat kampung. reyoh rendah kami. ada yg lompat lompat..

Zura@Iwan said...

tgk bola kt rumah shbt aku kt kajang...lps tu br btolak blk png..haha..

Aty_Fared said...

kiteorang tak tengok..sebab asben kalau tengok..aseb naik hangin jer..tah ape2 jer..sudah nyer die tukar channel...tau2 dah menang...heheh

elly nadyra said...

memang best, sambil kunyah kerepek dan minum air panas!

nazra said...

samalah ngan my family gak!