"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, December 11, 2012

Posing2 dgn my niece yg nampak sebaya dgn saya..:P


Orang Selangor confirm best kan rini! Cuti.....


Ada byk pics lagi nie tp mcm biasa...x sempat nk trf...using compax kamera jer!

#Nie kalau Niena bc blog nih cfm marah dn tittle nih! mak sedara perasan!kah kah...:P


14 comments:

Myra Jay said...

Memang nampak sebaya pun..

Suwittt je :D

::NureeN:: said...

betoi pa gie nmpk sebaya jerr hehehe....
thx.. aku dh tambah islamic kat nama tadika td ehhehe :)

wantie said...

aku suka kening anak sedara hang. lebat.

el said...

cantekkkkkkk...bunga hat depan tu lol

Yantisa said...

both are sweet ..

mama_umar_maryam said...

siyes G nmpk awet mudeeee

ALoNa CintamaniszLite said...

2-2 cun!!!!

Daddy Ziyyad said...

both are gorjeous

lovelywa said...

gie,
uols mata macam nak sama laa..hehe

LYAfrina said...

alahai..2-2 comel je..mmg nmpk sebaya je/..

elly nadyra said...

btw berapa umur niece tuh??????

Gieyana Muhamad said...

elly nadyra

anak sedara form 4..:-)

ieda said...

dua2 cunn ! ;)

lieyalatif said...

mmg pun...gie kan awet muda....nureen tu pun nampak mcm adik gie tau heheehehehe