"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, December 12, 2012

Wordless Wednesday | Aiskrim paling BEST!




13 comments:

wantie said...

memang sedap yang ni. sebab pekat giler strawberry dia .

MizzTina said...

eskem malaysia ke?

ALoNa CintamaniszLite said...

Gambar kat CH ke ni??

Myra Jay said...

Yeah, betul tu :D

JaSSNaNi said...

betulllll!!!!!!!!!!!... aiskrim ni mmg the best.. lagi2 asamko.. :)

Cik Syida said...

sedapnyee!! salam kenal, cyda dtg follow kat sini :D

lieyalatif said...

setuju! aiskrim malaysia jugak jadi pujaan kan...

dulu mak lieya jual aiskrim ni gie...teringat kenangan lame heeheheheh

Zura@Iwan said...

lama x buat eksrem nieh...bila masa aku buat ntah..mak aku yg buat..haha..

SyaNa said...

eskem stoberi ye
yg kt CH tu aku xbleh makan la..manis melecesss sgt

Sally Yatiey said...

Betul2! Hee

LYAfrina said...

y ni leh buat kt rmh je..mmg sedap..lya suka ais krim asam masin

mamalieyna said...

uiiik..nak ceket... rindu plak zaman tuuuuuuu... nureen mengembalikan noltalgia lah! ^_^

elly nadyra said...

adakah perisa strawberry????