"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, December 26, 2012

Wordless Wednesday : Kasih Ummi..

18 comments:

lieyalatif said...

alahai...sweet sgt gie photo nie...kalo di kanvaskan n buat perhiasan kat wall mmg sgt cun...

mama tisya said...

amboi sronok lepak2 taman

♥MAMASYAZA♥ said...

begitulah kasih ibu, tiada sempadannya dan tak bersyarat. anyway cantik gambaq

Gieyana said...

Lieyalatif

Haa'aahh..gd idea beb..dok plan lama dh nk kanvaskan byk pictures..tp x jd2 ag nih..ekekek

Gieyana said...

Mama tisya

Salah satu hobi keluarga nih..syok lepak sini..:)

el said...

nureen majuk ke tu

Anje Mamy Balqis said...

wah cantik gambo...nape cam masam muka je nureen tu

ak yuyunz said...

so suwiittt... =)

Ayu azmir said...

so sweet...

MizzTina said...

tu kenapa, mcm merajuk je..

Zura@Iwan said...

ummi cubit pp saya....hehehe...

ni kt tmn belia ek? hehe..

Dee said...

kasih ibu tiada tandingan :)

Myra Jay said...

Sweet nyaaaa :D

MyKhalish said...

nice pic, great moment :)

Daddy Ziyyad said...

Kasih ibu..membawa ke syurga..;)

elly nadyra said...

oh cantiknya moment ini!

MrS. F!zA said...

lain sgt dh rupa nureen tu..mcm dipaksa rela pon ada..hehehe

LYAfrina said...

so sweet...mmg cun sgt2 pic ni...