"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, January 3, 2013

Lunch partner Terbaikkkkk....:-)


Kalau diberi pilihan..Hari2 mau makan sama2...tp bfore tue mmg pau Ummi kt Shell minyak! Haizzz!

6 comments:

wantie said...

hai Nureen.. pau beli keta cenonet lagi ke?

Zura@Iwan said...

jelirrrr Nureen balik..kahhhh!

i kena tggu Irfan bsr br leh date ni..hehe..

el said...

budak2 kan pantang singgah pam myk mcm2 nak hahaha

Chekgu Azrine said...

Ank2 akk pun gitu..klu sggh stesen minyak ada je yg derang nk paw umminya..huhu

Si Matatajam said...

Khalish pun selalu ja nak pau ibu ngan abah dia..hi hi bebudak camtu la kan..

Nad @ MamaZN said...

Kt shell pow lego kete tu la ek?