"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, March 11, 2013

Sudah berkurun baru kesempatan nk ambil...


Last batch saya buat shawl nie..lepas ni hold dulu smpai bersalin nnt...letih la psl perlukan komitmen yg tinggi gak...

ada kaler light yellow, black dan few kaler lagi...:)


kalauu uols nak boleh la msg kat saya..murah jer! 0194412199

10 comments:

Nad MamaZN said...

Saya mau saya mau!
Nnt saya wasap

ALoNa CintamaniszLite said...

ye lah...lepas2 ni berehat lah ye. Jaga diri elok2... :)

*∽ IZAN ∽* said...

Nko buat Gie..? Rajin nyerrrrrr!

teringin nak bershawl tapi kerajinan melilit tu ditahap yg sungguh membimbangkan... la pakai tudung instant je seadanya uhuhuu

wantie said...

aku nak kala biru

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

kita tak pandai sangat nak pakai shawl ni, tapi tengok gie pakai shantek je...

fazilzura said...

chayok2

::NureeN:: said...

warna cantik tp syg aku x gheti nk pakai huhuuu

Zura@Iwan said...

owhh dh amik ke?

kaler mcm aku amik tu ada kan? pepel cantik+torquise?

sal ya said...

rajin buat shawl ye.

MrS. F!zA said...

kgie, ada bt bntuk halfmoon dak??