"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, April 18, 2013

Updating my bloglist..


Kengkwn yg budiman...thks a lot psl x segan-silu meninggalkan komen...

Sebagai tanda terima kasih hendaknya, aku nak mengupdate bloglist kt sidebar ni dan minta tolong uols kasi link blog psl setengah follower yg follow my blog ni myb aku dh terlepas pandang nk follow back..dan begitu juga yg suka sgt komen kat blog aku tp aku lak yg tak kunjung2 tiba kt blog uols! Tak sedar diri! :P

Pastu aku dh pening2 lalat haaa mana blog yg aku follow yg aku selalu terjah..selalunya blog yg aku kenal dan suka bc la but certain blog yg aku rasa menarik especially yg suka photography, travelling, home deco dan parenting tu mmg aku suka bebenor disamping kongsi2 tips bguna..

# now tgh nk amik mood nk berblog nih! Sayang korang!

12 comments:

PinKy MoMMa said...

tiup tiup bagi ummi smangat berblogging balik hehehe..

go ummi go!

Nad MamaZN said...

saya ada x kak? ^_^

mummy_ayu said...

Me....http://mummyayu.blogspot.com
Jengah tak jengah...

Myra Jay said...

wahhh nk update bloglist ye, jangan lupa blog cheq ya.. hheehee

tp blog myra xdak psl parenting mahupun deco

Nur Honey said...

Hi Gie, saya baru je masuk your blog. Suka baca entri2 kat sini.... kalau senang visit my blog ok. :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mak buyong dah pening ke? samalah kita haha

~Siti Hajar~ said...

aku malas update blog skrg ni, bc blog pun malas komen, haish malas sggh...huhu

Fiza Rahman said...

Saya tak update lagi bloglist. Asyik tak menyempat jer. Count me in ☺☺

http://sharingiscaring-fiza.blogspot.com

wantie said...

aku pun baru je repair my bloglist. sebab ada yang mcm tak keep in touch pun hado... hehehehe

Zura@Iwan said...

aku dh delete mn2 blog yg tk brp friend sgt..huhu..

Alycia said...

slalu jugak terjah sini ;)

mama_umar_maryam said...

ehhh..jgn lupe iiii ;p