"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, May 21, 2013

Dua hari berturut2 kita ke Perlis haa..


Perghh..gigih ko G dua hari berturut2 ke Perlis haa!
Alhamdulillah...dengan sekali lafaz, Jumaat 17/5/13 baru2 nie adik lelaki aku dh jadi suami orang haa...

Kali ni kita tempek gambar tuan empunya blog banyak2 yer psl semua gambar dkt kamera lagi satu tue malas nak transfer..So tempek jer mana2 gambar yg sempat gatai aku amik menggunakan handphone nie!
Nanti2 la kalau free aku tempek..gambar g holiday kt Johor/Singapore ritu pong aku malas nk bercerita...ini kan pula gambar yg still hot nie! Lagi ler..:P
Seawal 10.30am kite bergerak dari Kuala Nerang, Kedah ke Perlis psl hari tue kan Jumaat..budget cung nk smpai sana before solat Jumaat psl geng2 lelaki kena hambat g mana2 masjid utk solat sementara geng2 wanita seronok menchekik makanan sedap2! Aku la tu! :P

So majlis berlangsung lepas sembahyang Jumaat...Amik berkat hari Jumaat & Perlis time tue cuti Hari Keputeraan Tuanku Raja Perlis.

Cam biasa ler...Cheq suka bergambar! duit mas kawin nie ada kat aku psl pagi tue baru la gigih nak cari frame bidan terjun nie dkt kedai!

Bergambar2 lepas majlis selesai..kemain happy tul Nureen..Sorry ler, dia mmg tak nak bergambar!

So..kasi Ummi dan Abahnya jer yg bergambar!


Kik Kik..ini Ustaz Don version gemok kata Nureen...

Yeayhh! Adik Ipar aku! yeayhh aku ada adik perempuan haa..:P

Plan mulanya nk menchekik laksa Kuala Perlis..tp since laksa kt umah kenduri nie super dupper sedap..so menchekik kat sini jer haa!

Aku duduk jauh sgt..malas siut nk bangun psl dh jd ular sawa haa! tak per..nnt tranfer gambar kat kamera satu lg leh tgk close up!

~ Wedding adik aku nie semuanya last minit psl dia da kursus 3 bln sebelum dia muktamadkan majlis dia nie...so preparation semuanya last minit...nasib baik ada kakak2 menolong haa...kik kik
#Wedding side aku this Saturday..jemput la datang yer kalau uols da dtg Kedah..

# Cam biasa laa..nnt rajin baru transfer gambar!  :P

14 comments:

Nad MamaZN said...

Tahniah dpt adik ipaq baru ;)

*∽ IZAN ∽* said...

Wah bertukar wallpaper nak dekat2 raya ni yek hihihi.

jauhnya perlis... aku lom pernah sampaii lagi wohhh

Zura@Iwan said...

alhamdulillah...dh slmt akad nikah..

tahniah utk adik hg n psgan..

insyaAllah tk dak aral aku smpi k...

#aku bila nk yeayyy mcm hg ntah..nk dpt adik ipar laki..kakakaka..

JunAina said...

Uiksss...hampa pi kampung kami la. Perlis tu pi tang mana...:)

el said...

laksa laksa laksa..lama x pekena laksaaaaaa

wantie said...

wah sonot hang noh dah ada adik pompuan.


mesti sedap laksa tu sebab hang makan sampai mensawakan diri.

ayat baru "Mensawakan diri"

lieyalatif said...

bertambah ahli keluarga lagi heheheeh...lepas ni bertambah plak anak buah in sha Allah...hehehehe

lieya suke tgk g preggy2 ni...berseri lain mcm....serius tau!

Chekgu Azrine said...

tak nampak macam sis preggy la..homei pakai tudung yang melah tuh..

PinKy MoMMa said...

laksaaaaaaaaaaaaaaa..malam ni nak cari laksaaa la...telan ailiooo ni...

mama lieyna said...

Tahniah n slmt pengntin baru buat adik gie... merasa la ada adik pmpuan ye :-)

Fyna Ahmad said...

selamat pengantin baru untuk adik sis..

~Siti Hajar~ said...

Bz la ko nk berkenduri yer Gie, syoknyer dpt adik ipar baru, blh jd geng..hehe

Laksa kuala perlis...oh! aku tingin!

::NureeN:: said...

nak laksaaaaaa... :p

elly nadyra said...

yeayyyyyyyyyyyy tahniah dpt adik perempuan baru, bertambah ahli keluarga kan!