"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, June 26, 2013

Wordless Wednesday | Menumpang KASIH


Happy giler aq bila tgk anak burung ni berkicauan...Alhamdulillah dgn tumpangan kasih ni! Ada juga makhluk yg tolong tgk2kan umah..:)

# pokok2 aq dh tak terjaga..:(

8 comments:

el said...

sok2 ni apa lak yang menumpang kasih...hehehe...burung ape tu g..burung punai ke...jgn main2 haha

Gieyana said...

El

Burung punai aq dh ada dh kt umah..kah kah..:p

wantie said...

kalau time dia bertelur tu hang belek lek lok bila nak usha sarang dia.

takut masa tu bagusnya sang lingkar sedang aim...

Zura@Iwan said...

aku ritu bkn burung menumpang kasih..
tp sarang tebuan....hehe..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

waa mesti comey anak burung burung tu...

duniafana said...

best...nnt bg pisang

LYAfrina said...

hehe..blh la jaga2 kan rumah tu.. drp x bpenghuni kan..

PinKy MoMMa said...

dia tumpang berteduh..insyaAllah kalau kita baik dgn haiwan..dia pun mendoakan yg baik2 buat kita :)

nk tgk jer rasanyer muka comel burung tu hehehe