"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, July 10, 2013

Wordless Wednesday : Wajah2 kesayangan bersama d'Cameron...








  
Alhamdulillah for this Happiness...

10 comments:

el said...

lawa giler gambar
pandai nureen senyum...manis jek

lieyalatif said...

alahai...so sweet tgk posing masing2 gie heheheh

suke tgk perut gie..comey jek....

selamat berpuase dan selamat berbuka gie...

ALoNa CintamaniszLite said...

pandai berposing ler korang ni..huhu.

alahaii..tingat pulak kat anak dara akak sorang tu..mm

Zura@Iwan said...

nureen senyum manis...
dia dh pandai posing dpn camera skrg...
tk lama jd photog cilik la dia..hehe..

@e_da said...

gee comelnya perut!! selamat berpuasa

fazilzura said...

sweet ...

Hidayah A Kassim said...

lama tak jalan2 gini...ada baby dalam peyut dia ni... Makin comel gtu.

mama lieyna said...

Lawanya gambar... sweet memory gitu kan... :-)

Liza Razak said...

wahhh...pergi cameron yer? bestnye sis! :)

Myra Jay said...

Cantik... :)