"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, September 4, 2013

Wordless Wednesday | Day 14

Lmbat lg nk abis pntang ni..:)


11 comments:

syawalsimpsons said...

suke snagat dengan capture muka najlaa nasuha ni tau

Zura@Iwan said...

weh...sbr2 br 14hari..haha..

#nmpk muka bb cm munir plak..ahha..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

ololo comelnyer...geram nengok baby ..teringat bau baby best tau..dah tembam pipi tu...apepun tahniah k...

el said...

mcm lah x nah pantang
sabo la mek hahaha

wantie said...

ingat ritu nak balik kampung la masa 31 august pi tengok nasuha ni. Tai dah jadi gini tak jadi e kan.

then laki aku kata tunggu hang balik mai sini la pi tengok.

Aty_Fared said...

Dah setengah bulan baru nak ucap tahniah kat ko..sowi gee....... comel anak ko....:)

Si Matatajam said...

Alololo sweetnya Si kecik ni...geram tengok...comel sgt >_<

ieda immi said...

kekekek kan .. soo mama kena be patience .. ;)

::NureeN:: said...

pandai yerr tgk camera

Norlizayati Othman said...

Berpantang elok2 yer.. Ibu cameraman, senang nak snap byk2 gambar baby. :)

elly nadyra said...

sabarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
enjoy every moment of confinement day hahahahhahahahaha