"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Sunday, October 20, 2013

Teaser | Company outing

Live from Parkroyal Penang!

Sebak sgt bila 1st time tinggalkan Najlaa. Hubby siap gelakkan aq lg pg nih!

Bukan kemainnya mak nyaa sume ni rindukan aq! Seyess dorang ni mmg mcm family! Semuanya sengal2..




6 comments:

Chekgu Azrine said...

alahai..
kesian najla..

mama lieyna said...

Alahai mmg sebak dibuatnye.. sabar ye :-)

syawalsimpsons said...

macam menarik je..best

wantie said...

ada gak orang rindu kat hang noh..

sapa lk nak rindu kat aku ni. ngeee

zety said...

terigt2 perasaan tu lg.hihihih

::NureeN:: said...

sementara nak biasa kan G...
rindu ooo nk peluk cium anak yg sebesar najlaa :)