"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, October 30, 2013

Wordless Wednesday : Selamat Hari Raya...erkk!








#throwback..:p

14 comments:

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Selamat hari raya jugek...hehe...
suka la tengok umi comel ni sentiasa jelita tau...ngandung pun tetap lawo...baju nureen putih reben2 tu sama ngan baju sara...

attyfir said...

throwback rupanya .
terkejut kty..tgk perut gie..ada isi lagi.

semua comey ..semua cantek

syawalsimpsons said...

terkenang yee...

el said...

haiii terkejut aku igt hang nak melompat sm..nasib hang dah bersalin..semput ok hahahaha

pstt slmt hari raya gak ekekeke

Chekgu Azrine said...

Sweet..bb dlm perut lg kan hehe.
Selamat hari raya then..ttba!!

mrs Fiza said...

time ni perut dh nmpk rendah sgt..btw ni area mana?

wantie said...

yeay! hari hari kita raya. meriah.
sib baik hang tak terlompat sama. ngeee

Daddy Ziyyad said...

meriah!
colorful!

::NureeN:: said...

mood berblog sudah maliii....
cantik la outdoor photoshoot tu... :)

ch@ said...

Gambar 1st tu, Nureen bergaya sungguh. Comey la kakGie. Nak kena tuntut ilmu photoshoot ni.

Zura@Iwan said...

ni sure dh bleh trf gmbr kan..kan? hehe...tp ku nmpk pewot biras hg bsr ag kan? dia due bila?







ALoNa CintamaniszLite said...

Baru keluar gambar raya pose, gie?? adeii...gie..gie.. huhu

Aty_Fared said...

Samat hari raye gie...eeaahh..?? Hahaha cantik gmbar2 raye ko.. :)

elly nadyra said...

lovely sangat pic nih
selamat hari raya gie hahahahha