"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, December 19, 2013

9th years Anniversary...



Aku tahu..bulan ni mmg banyak giler kengkawan sambut anniversary haa..
Aku pong joint sepapan..
Ate kawin bulan 12 kan..
waa..rini rupanya dh 19/12/13..Ulangtahun perkahwinan katanyaa...
Tahun ni lebih bermakna psl dari bertiga dh berempat.
Hadiah paling bermakna wa cakap lu..
tapi picture berempat non-ado.
Tengoklah kalau rajin, ujung minggu ni aku ajak hubby photoshoot..

Waa...dah 9thn rupanya usia perkahwinan aq dan hubby..
pendek jer nak tulis ni psl aku supper dupper busy!
ayat2 jiwang aku dh post dkt fb..tu pon untuk hubby psl aku tak sempat nk beli kad..
byk kengkwn yg wish but aku tak sempat nk reply haa..sayang korang!

Dekat insta pon aq up status gak! budget ko glamer kan G! eh ada ku kisah!..:P
Neway, sepanjang usia perkahwinan ni..banyak yg mendewasakan aku..
Suami ler segala2nya bagi aku di samping anak2..
Seyes, dia baik hati waa cakap lu..
tak pernah lansung tinggikan suara haa..
kalau dia diam tue aku tau ler dia marahkan aku tue!ekekek...

Taknak story panjang2..rasanya aku dh tulis jiwang2 dh kot untuk tahun2 sebelumnya..
This year, make its simple psl nak celebrate pon x sure jadi ker idak nie...

Waa..9 tahun ko! Sangat2 speechless...

15 comments:

NinaAz said...

happy anniversary!! semoga bahagia till jannah!

- dieyana - said...

HEPI ANIVERSARI! sweet!

syawalsimpsons said...

kejpa je dah 9 tahun ni..kalo masuk 10 tahun ni dlama gomen dah boleh naik pangkat ni;...kikikikiki...

happy anniversary

Ieda Zakaria said...

Nak wish kat sini pulaki...!!! budget glamerkannn..haruuussss

"Happy anibersary laling"!!!

Nad MamaZN said...

Happy for u kak g!
Selamat hari ulangtahun

Biasa la, bulan 12 kan cuti skolah
Ramai wat kenduri bulan 12 hehe
Termasuk saya la tu :)

wantie said...

tahniah.. happy anniversary tuk gie & Munir. Moga kekal hingga ke Jannah.

aku tak bukak FB. malas. kalau rajin aku gi belek belek sana. huh hang banyak geng nibersary bulan ni.

aku bulan depan.nak join sepapan petai ngan sape ek.. hikss

Zura@Iwan said...

selamat ulangtahun perkahwinan buat hg & munir

semoga kekal bahgia higga ke jannah...ameen..

9tahun rasa cm baru je kawin noh..kakaka..

mama lieyna said...

Alhamdulillah.. tahniah both of u!
Moga terus bahgia, amin... :-)

Z@i Z@mR33 said...

hepi enibeseri :)

el said...

hepi nbeseri2 uols
smoga berbahagia hingga ke Jannah

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

ololo sweetnyer gambor suap tu..anjer2 sangat...Happi anniversary moga bahagia selamanyer...

QasehnyaRania said...

happy anniversary kak. sy doakan jodoh kalian bahagia till jannah. aamiin
dan keluarga ini sentiasa dimurahkan rezeki aamiin

sy anniversary bulan 11. hikhik. tahn ni dh tahun keenam kak. still berdua

elly nadyra said...

happy anniversary, tahniah utk 9 tahun yang indah! many more years to go!

::NureeN:: said...

hepi belated anniversary yerr G....
wahh 9thn beb.. mmg usia yg cukup kukuh :)

Fiza Rahman said...

Happy anniversary. Smoga kekal bahagia till jannah.