"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, December 11, 2013

Wordless Wednesday | 'Ubat' tido...

Setiap pe'el anak2 x sana weh!

12 comments:

syawalsimpsons said...

kan..mmg tak sama...tp tido najlaa ni sama ngan izz..

Zura@Iwan said...

br klmrin wechat psl puting ni kan..
najlaa nk puting gk ye time tido..
tk per la weh..time tido je..

Gieyana said...

Syawalsimpsons

tu ar kan..mmg x sama..oh, sama dgn izz yer..:)

Gieyana said...

Zura@iwan

tu la psl..br jer ckp ngan hg..mmg dok agak dh mcm dia nk puting psl habis penumbuk dia masukkan dlm mulut..aq servey ngan byk org gak nih bfore decide bg..so smlm br bg.Dia nk nyonyot utk ubat lali jer..pstu dh x yah..

lieyalatif said...

halohh...halohhh....comel....tgk dak tomey ni tdo ...ngan lieya2 pun dah nguap ni gie kakaakakak....

eii syoknye dpt kaco baby tdo...gomol2 sampai die terjaga heheheeheh

el said...

betul2..peel anak2 lain..bkn semua sm..cam aku dah 3org
ms abg danish je dia isap puting smpi lah umo dia nak setahun puting dia hilang ms weols g holiday kt rompin..panik gak aku takut dia keriau..alhamdulilah lepas kejadian xde pulak dia mengamuk
time arwen plak kejap gak pas pantang xde bg pung..spare tu mmglah spare bak kata uols sbg ubat tido ubat kasi diam hahahaha
tp time alana dia bf..mmg x bg lgsg..

ha kan lain anak lain peelnya..hahahaha jenuh aku no. 4 ni x tau lagu mane

Chekgu Azrine said...

memang tak sama beb..anak aku 2 orang ngisap puting tegar..hahaha

Ieda Zakaria said...

aku plak si Mia tu x mo...tp mama dia yg pulun nk bg sebab aku geram tgok bby isap puting..heheheh

::NureeN:: said...

betoi2.. pe'el anak x sama kan...

mama lieyna said...

Sama cam anak eina no.2, nak kena ada puting..huu...

Abg dulu, puting sekejap, then tkmo..adik ni mmbw ke besar haa, umur nak 2thn dah..hui..

wantie said...

betul tu..anak anak aku pun sama. nakkena gosok gosok belakang la.. ( si naiim). Si Aleesya pulak nak papa dia gesel gesel kepala..

QasehnyaRania said...

comel nya die