"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, January 22, 2014

Memenuhi jemputan makan2 kat umah CT..


Aku jer yg lambat nak Up story! busy won! 
Pantang org ajak makan mmg cepat jer ko menapak yer G! ekeke

CT ni member sekolah aku mcm pernah aku up dkt entry2 sebelum nie..
Not only dpt makan2 dkt umah CT..dapat gak jumpa blogger2 lain yg kini dh jd kawan rapat.
cuma Zura jer aku dh kenal before ada blog lagi haa..

Tak sempat nak jumpa El psl dia dh awal2 terjah umah CT..aku taknak ler laga2 perut..laga vontot cukup lah haa..ekeke..

Ada beberapa keping gambar jer haa psl ada baby ni limited sket nk bergambar dan bergantung pd photographer gak yg sudi nk amik gambar model2 nih! ekeke..:P
aku sampai pon dh lewat dh. Almost 6 pm kot & ada jodoh lak nak jumpa dgn Nureen. Eh bkn Nureen anak aku. Nureen blogger haa..:P
So sempat posing sedas dua. pics yg aku snap guna hphone x menarik ler plak psl CT terlindung haa..ekeke


Najlaa dah nk zzZzzz dah..bagus betul dia..:)

weh..x sempat n snap pics makanan..gambar tray makanan pon jadi la noh! ekekeke

Ni dah nak maghrib dh..jumpa Zura gak. aku mmg kalau g mana2 mmg stuck lama won! Weh..uols jgn tnya mana Nureen anak aku tu..dia mmg x nak berposing haa..ikut mood! psl mcm aku ckp sebelum2 ni laa..semua gambar2 dia adalah candid..:P

~ Anyway mmg best bila jumpa2an ni..dapat eratkan sillaturrahim dan borak2...Thanks CT psl invite..lenkali invite lagi noh! makcik ni pandai masak n sedap bihun sup dier..Lain plak dgn aku...aku pandai masak dkt kedai!..:P


7 comments:

syawalsimpsons said...

datang sini jumpe jemah tau...nnt jemah G sana...kiter ngedate..

Zura@Iwan said...

wpn duk satu pulau...
tk sll jumpa kan..kan..

kalau buat mkn2 gini..
bleh la berkesmpatan nk bergedik..haha

Chekgu Azrine said...

wow..seronok sangat!!

el said...

hg nak laga vontot iols ok je
tp takut uols lah tertonggeng sbb iols pya vontot very big yeahhh hahaha

aah betul sokong sgt
ct mmg pandai masak :)
untunglah suami n anak2 beliau
kbai


































































wantie said...

first of all, thanks sebab sudi datang.Hang memang best,aku suka suka..

first photo tu so natural la.

rasanya bebila nak buat lain lah. mcm best je. Tapi next time kena ajak kaum kerabat my hubby jugak le.
kang ada pulak yang melepaskan angin. muahahahaha

Nad MamaZN said...

Bestnya jumpa2 n makan2 cmni..!

::NureeN:: said...

hg kata hg lmbt... aku lg lmbt weii... esk bru auto publish hahaha...
mmg bestkan, tp syg aku dok x lama pon.. x dan nk smbg pjg laki aku kalut hahhaa