"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, January 3, 2014

My first shoe...

Takder dlm list nk membeli pon. Ummi nak beli kasut ummi actually. Dh queue up nk membayar dh pon but akhir letak balik psl ramai sgt org. 

Leklok lalu dpn GAP ni tgk ada sale. Aq mmg takkan beli brg branded ni klau x der sale. X worth.. 
Tambah lak klau for the kiddos., rugi weh! Baju cenonet, tapi rega macam dewasa... Saja gataikan diri masuk, tup2 terus terbekenan.. Last pair nih! Tp x muat lg for Najlaa! 50% disc cuma $30.

Cantik kan weh! Ni yg rambang mata ni klau msuk sini psl bj jd murah jer..

9 comments:

Chekgu Azrine said...

Lawa sgt..okla hrga rm30..yg pntg comfort for najla

wantie said...

ala tomei..tomei.. tapi kan seyes lawa kasut tadi weih...

aku not in the mood of shopping yet. nantilah ku seru mood tu datang bertandang.. hahahaha...

ALoNa CintamaniszLite said...

alahaii...kasut pun comel ni. dh pakai kat najlaa yg comel....berdabel2 ler comel najlaa nanti, hihi..

Ingat beli kat cameron...

Fiza Rahman said...

Sgt lah cute kasut tu.

Zura@Iwan said...

sgt tomey..
i likee..
mmg berbaloi beli brg branded ngn ada sale kan...

ak nk cari kasut irfan gk ni..sian dia..hehe..

#nk cake ke weh? meh umah ai..hehe

NinaAz said...

kiutnyaaa kasutt :)

Nad MamaZN said...

masuk tmpt branded masa sale mmg best
kalu takde sale, pandang luar tingkap jek =p

Z@i Z@mR33 said...

kasut ladybird :)

comeyyy...baby girl pnya brg smua comey2...geram sgt

el said...

comey sgt aihh