"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, January 13, 2014

Photo of Najlaa Nasuha









~ Cepatnya masa berlalu..Now dh 4mnth+..satu gigi bawah dah nak tumbuh dah..air liur meleleh2 haa..:P

12 comments:

Rizziela said...

manisnyer senyumannyer

lovelywa said...

comel sgt!!!..sedap nama dia..

MizzTina said...

alololo..nomeynya dia!!!!! pandai pose, dh mcm akak nureen dh.. makin meriah la blog akak pasni.. ramai model.. hehehe

Nad MamaZN said...

Comel sgt najlaa..! Geram! Bambam! :)

wantie said...

picture ketiga tu so sweet la..

eh..ada lesung pipit ek..

see.. nyamok dah ngorat dahi dia.. alolololo..

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

cam ada lesung batu jer..

Gieyana said...

Mya El

Kah kah..lesung batu katanya..,ekeke

el said...

3rd pic cmel dia senyum...awai dia tumbuh gg..dah nk masuk 4 org anak aku lupa umur bape bayi tumbuh gg hahaha

syawalsimpsons said...

alahai cumill je yang letak tangan kat mulut tu

JaSSNaNi said...

comenya dia skrg.. :) dah nampak matang dah... dah jadi kakak kan.. :)

::NureeN:: said...

bila ni jodoh kita???
comelll sgt....

Zura@Iwan said...

najlaa dh jadi model ummi ha..
cantik gmbr...hehe

kena geget nyamuk ke tu najlaa?
sian dia..hehe