"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, January 8, 2014

Wordless Wednesday | Ambil Mood ~~

Eee..x sabar! X sabar!

Holiday utk tripple celebration gak kot next week! :p

13 comments:

Chekgu Azrine said...

Happy holiday in advance gitu

el said...

kt mn uols posing ni :)

wantie said...

wa..haruslah kan..mood tu penting.

pinjam sikit mood tu kat aku. aku pun nak ambik gak aih sikit. hahahaha...

syawalsimpsons said...

nak ikut duduk dalam beg muleh..kakakkakak...best la

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Nak pi mana gie..selamat bercuti...

Zura@Iwan said...

weh...
lambat lagi lah...
sabar2...
hahaha...

ak pon nk holiday gak..
tp postpone..huhu..

Nad MamaZN said...

Moga diberi kesempatan utk berjumpa ;)

Gieyana said...

El

Kt dpn umh we all kt kuala nerang. Singgah jap amik brg..:)

Gieyana said...

Zura@iwan

X pa..x lmbt dh tu..haha

Hg dh g dh wei holiday last week..:)

Gieyana said...

Nad

Insyaallah babeh..

::NureeN:: said...

holiday awal tahun....
wahh best2...
tp bilanyerr.. awat zura kata lmbt lg??

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

waghhhhh...besh lol holiday hilangkan stress....share nanti tau...

lovelywa said...

wahh untong laa dpt ikot trip..best2