"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, February 4, 2014

CNY token..

I only got one & the rest is for da kiddos! Alhamdulillah..

11 comments:

Nad MamaZN said...

Nak 1!
Sampul pun jadik la.. Hikhik :p

syawalsimpsons said...

wahhn rezeki tu./.alhamdulillah

Zura@Iwan said...

yeayy...dapat duit raya...

Fiza Rahman said...

Rezeki anak² ☺☺

el said...

alhamdulilah rezeki anak2...

Z@i Z@mR33 said...

Alhamdulillah...rezeki anak2...

hehehe...kami dpt 2 ja dgn hamper...keh3...rs lawak pon ada.Raya sapa la ni ek?

::NureeN:: said...

rezqi anak2.. alhamdulillah

wantie said...

Aku tunggu esok pagi. Duit bukak.pintu. that day dpt cek. Lepas cny varu jokeh cash out. Huh...

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

waaaa...best nih...nak jugak hehe

ALoNa CintamaniszLite said...

syok laa dpt angpau..
anak2 mmg tak penah merasa angpau dari cina ni, huhu..
dh somi pun tak keje ngan cina..jiran tetangga pun takde cina..



elly nadyra said...

Alhamdulillah!