"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, February 5, 2014

Sayang ADIK!



One Utama, Kuala Lumpur.

11 comments:

Fiza Rahman said...

So sweet. Comel sgt 2 beradik ni ☺☺

shark said...

ok...najla mmg comell..
bulat dan penuh..
macam bulan penuh ;p hehe :)

Nad MamaZN said...

Larat nureen dukung ek
Good girl!

syawalsimpsons said...

nampak sayang betoi ngan adik tu

Nana said...

alahai kakak..
nampak sgt ciri2 kakak sejati ni hehe cute

el said...

xsabar pulak nk tgk najlaa besar bolehlah tgk dua bradik ni pakai baju sm2..main sm2..semua pun sm2..nti boleh share bilik sama2..gosip sama2..aihhhhhh cute sgt eh

wantie said...

suka aku tengok gambar yg ke dua tu. wajah Nureen so innocent beb...

nice catching

Zura@Iwan said...

pp najla labuh ha bila dukung gitu..hehe..

kakak nureen yg sgt caring...hehe..

Suzana Ikram said...

Tentu la sayang.. Adik sangat la comei. Esok dah besar boleh berkawan dengan kakak.

Chekgu Azrine said...

Kkk ni caringnya..comel btul depa dua org..hikss

elly nadyra said...

Amboiii syg kakak kt adik