"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, February 5, 2014

Wordless Wednesday : Update STATUS!



15 comments:

el said...

tgh amek order dr kwn2/sedara mara ke gie hahaha

ada budu tuk iols x :P

Nad MamaZN said...

Wah! Ada paparazi! Haha

ch@ said...

artis kan, ada kamera ikutla.
sukala tgk akak ni, anggun je, cantik je.
*ye la kak, Kulim Kedah di Taman Selasih. mana lg ada Kulim?

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Waa saper yang snap gambo tu...kemain snggun lagi ni...

Azura Aziz said...

hehe.. sempat lg tu..

syawalsimpsons said...

di mana saja...janji update kan..kantoi...kikikikikik

Fiza Rahman said...

Teknologi di hujung jari katakan ☺☺

ALoNa CintamaniszLite said...

mcm orang tak kawen jer gie ni..patut ler ada yg ngorat lagi, hehe..

wantie said...

aku ni kalau sambil jalan dok main tepon cam hang tu sat nyanyi la lagu kat telinga.. " buat selalu, mata tak tengok kiri kanan, sat org sambaq phone baru tau". hahahaha
merdu aih lagu dari suami terchenta...

bukan sayang tepon, sayang bini dia kena ragut pas tu jatuh tergolek mcm nangka busuk le tew...
hahahaha

Gieyana said...

Fiza

Ni bkn update kt sosial network nih..ni update status kt sedara yg nk mengorder..:)

Gieyana said...

Wantie

Aq x mengupdate smbil jln haa..ni tgh msg2 sedara mara yg mengirim brg..geng sebelah tu pon bkn org lain..sedara mara jer..

Gieyana said...

El

Haha..hg mmg terror lah! Sy bg 5 bintang..aq x beli pon budu beb psl x da sapa yg nk mkn...nnt bln 5 or 6 aq p lg..hg nk kirim leh laa..

Zura@Iwan said...

ak duk aim saudara mara hg sblh duk sibuk susun brg shopping tu..hehe..

merahitujambu said...

CANTIK LA CARA AWAK PAKAI TUDUNG..TUTORIAL SIKIT DEAR

elly nadyra said...

Haaaa mn pi kena update gitu