"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, March 18, 2014

Berdating, berdansa dgn Ieda...






Ya Ampun..sorry Ieda..baru berkesempatan nk mengupdate dkt sini. 
Anak2 Ieda nie aku suruh jer dorang panggil aku Ummi. Senang!
Sama juga dgn Ieda. Dia suruh jer anak2 aku panggil dia Mama.
X yah dok pening2 nak sebut Auntie ala2 mat salleh tue kan...ekekeke

Kalau aku balik kg mmg confirm juga cik kak nie..
Tu pon kalau x ada aral melintang laa..
Dia mmg mempunyai chemistry yg kuat dgn aku.
So banyak berkongsi cerita, pasal anak2 amnya..
Pasal bapa2 x yah la..ekekke...
Aku suka sgt dgn kegebuan Izzara..Syok gomol. Tgk siap naik atas aku lagi haa! ekekeke

Ieda pon ada blog. Uols boleh keep in touch dgn dia psl dia is a good buddy & gd listener..
Tapi dek kerana kesempitan masa macam aku, so blog dia kadang2 dia update.
Kadang2 dia x update...haha..jgn maraaa naa! 
Sama jer macam aku psl kadang2 aku pon termiss entry dia..
Kalau dkt umah mmg x da masa nk sentuh gadget2 networking ni..
Ibu beranak dua mmg sibuk won!
Kalau mcm Ieda ibu beranak 3..pheww! mmg masa mencemburui kan!

Ok, cuti ni aku nak dating lagi dgn dia secara berjemaah.. ^_^

9 comments:

syawalsimpsons said...

bila nak lensa2 ngan jemah ni...jom le...kikikiki

Chekgu Azrine said...

seronok ada jugak masa bercanda2 dengan kawan..uhuk..jeles

Zura@Iwan said...

mmg gebus tul Izzara ni...

bila nk jumpa anak2 ieda plak nie..
inshaaAllah sati hari nnti...ameen..

ak good listener tak? hehehe..

nk berdating weekend ni ke weh? ooo hg cuti lama kan?

Nad MamaZN said...

besar2 dah anak kak ieda :)
bestnya jd geng dh hihi

lieyalatif said...

syok dpt jumpe ngan geng2 .... lagi2 geng2 alam maya...dari takpenah jumpe terus jadi kamcing...mule2 jek malu2 ekekeekekeke...

Ieda Zakaria said...

eheheh...x pa..x pa..memahami..
sikit lagi hg jd cam aku..hahhaha

klu jumpa jenoh berebut siaran spa dlu nk jd watrawan..ekekek..mai kt fon merapu byk..aptb..

anak2 hg cam anak2 aku jgk..walaupun aku terlebih satu..

yg penting balik jgn x roger sudahhh...

p/s..paling suka...hg link kt blog aku..ekekeke tq

el said...

oo dating x ajak..mcm lah dekat no..uols x pelah sllu balik kedah nun..tp katanya ieda dah pindah ke bertam ek

wantie said...

amboi..anak si ieda ni sebijon muka mama dia kan...


Gieyana said...

El

Jom jom..won, salah org won..yg nk pindah tu wanie..bkn ieda..:)